Aktivace a deaktivace balíčků od 16.7.2019

PŘED 16.7.2019

Zákazník, který si aktivoval balíček a nemá pro jeho obnovu dostatečný kredit, o balíček přichází.

OD 16.7.2019

V případě nedostatku kreditu dochází k automatickému obnovení balíčku po jeho dobití. Pokud tedy zákazník o balíček již nestojí, musí si jej deaktivovat přes aplikaci, samoobsluhu, SMS nebo operátora. Nově se tedy balíček nezruší jen tím, že zákazníkovi došel kredit.

Všech. Jakýkoliv aktivovaný balíček nebude shozen jen tím, že zákazník momentálně nemá kredit. Ke každému balíčku chodí informativní SMS.

Určitě přes aplikaci Tesco Mobile, která je dostupná pro Andoid i iOS, samoobsluhu Tesco Mobile, přes SMS (seznam deaktivačních kódů najdete https://tescomobile.cz/sms-kody)

Na žádost našich zákazníků. Zákazník se již nemusí bát, že přijde o svůj balíček jen kvůli tomu, že nemá dostatek kreditu. Zákazník si nyní sám určí, kdy chce svůj balíček přestat používat/deaktivovat, výše kreditu již zákazníka neomezuje.

Ano, bude to možné. Aplikace Tesco Mobile představuje pohodlný a jednoduchý způsob, jak spravovat (aktivovat/deaktivovat) všechny balíčky a služby.

Ne, tyto změny jsou platné pouze pro samotné balíčky, nikoliv jejich obnovu.

Pořadí balíčků je následující:

  1. Datové balíčky jako první
  2. Týden neomezeně
  3. Štědrých 200
  4. Clubcard balíček
  5. Štědronovi za 90 Kč
  6. Internet 150, 250 a 350

Tato změna nemá omezení, čeká se jen na dostatečný kredit.

Tesco Mobile aplikace​

Říká se, že člověk se má neustále posouvat dopředu. A tak to chceme i s naší apkou! Když se my v Tesco Mobile do něčeho pustíme, dáme si pořádný cíl. Tentokrát jsme si pro vás připravili tu nejlepší aplikaci, jakou můžete u mobilního operátora mít. Nám dělá obrovskou radost a doufáme, že vám ji bude dělat také. Můžete si z ní ovládat všechny naše služby, najdete stav vašeho kreditu, extra nabídky šité jen pro Vás a nebo možnost nechat si poradit přes chat. Nikdo ale nesmí usnout na vavřínech. Proto jsme na konci roku 2018 přidali widget, ještě víc slev a výhod, čtečku otisku prstu a už teď máme v rukávu nové nápady,  jako například automatické dobíjení kreditu a další novinky.

Je to jednoduché – pro Android klikněte na tento odkaz a pro IOS na tento.

Používání aplikace je nastaveno tak, aby vám nekonzumovalo žádná placená data, tzn. že její používání Vás nic nestojí.

Jednou z nejvychytanějších funkcí aplikace jsou tzv. VIP výhody. Kvalifikuje se pro ně každý, kdo u nás utratí za posledních 30 dní alespoň 300 Kč. Jakmile se přes tuto hranici přehoupnete, otevře se vám nová brána možností – od dvojnásobné slevy na Štědré nákupy v Tesco (místo 10 % je to 20 %!) až po soutěže do exotických destinací po celý rok 2019. Na VIP programu jsme si dali opravdu záležet, tak by byla škoda ho nevyzkoušet…

Balíčky​

Tesco Mobile nabízí celou řadu balíčků, každý si najde to své.

Nabídku hlasových a SMS balíčků najdete zde. Pokud chcete Internet, bohatá nabídka na vás čeká v této sekci.

A pokud potřebujete kompletní řešení, určitě si vyberete právě tady.

Nejpohodlněji to zvládnete v naší aplikaci Tesco Mobile, která je dostupná pro Android, ale také iOS. Podrobné informace o tom, co všechno nabízí a umí najdete právě tady. Další možnost rychlé aktivace nabízí  Tesco Mobile samoobsluha.

A pokud dáváte přednost aktivaci přes SMS, výčet všech aktivačních tvarů najdete na našem webu zde.

V aplikaci  nebo samoobsluze Tesco Mobile si můžete pořídit datové balíčky nejen pohodlně. Do konce roku jsme většinu z nich zvětšili o 50 % a cena zůstala stejná.

Máte 3 možnosti:

1) dobít si kredit od 300 Kč, od každého 300 Kč dobití pak automaticky voláte a píšete do Tesco Mobile ZDARMA po dobu 30 dní – platí pro SIM karty s tarifem Štědroň. Další výhody dobití od 300 Kč najdete zde

2) aktivovat si balíček Štědrých 200, s ním pak máte volání a SMS do Tesco Mobile zdarma po dobu 30 dní. Balíček si pohodlně pořídíte v naší aplikaci Tesco Mobile, v samoobsluze nebo  zašlete aktivační SMS Stedrych200 (mezera)A  na 999346.

3) vybrat si balíček Štědroňovi jako výhodu k datovému balíčku, více informací najdete zde

 

Abyste měli vždy přehled o tom, zda voláte do Tesco Mobile nebo na čísla ostatních poskytovatelů a operátorů (mimo Tesco Mobile), připravili jsme pro vás několik pomůcek, s kterými si číslo jednoduše zkontrolujete.

Pošlete zdarma SMS ve formátu TESCO(mezera)telefonní_číslo na číslo 999346, vytočte naši hlasovou samoobsluhu na čísle *25 nebo navštivte naši internetovou samoobsluhu.

Balíčky na volání a SMS

Balíček Týden neomezeně je určený všem, kteří se nechtějí omezovat ve volání a psaní zpráv.  Za pouhých 120 Kč  tak můžete 7 dní neomezeně volat a psát SMS na všechna mobilní čísla národních poskytovatelů a na pevné linky v rámci ČR.

Balíček nelze využít na volání či SMS na linky se speciální tarifikací (například na informační linky, Premium SMS, Audiotexové volání apod.).

Nejpohodlněji v aplikaci  Tesco Mobile , kde to zvládnete na jeden klik.

Balíček si můžete pořídit prostřednictvím internetové samoobsluhy  nebo zasláním SMS ve tvaru NEOMEZENE(mezera)A na číslo 999 346, odeslání SMS je zdarma.

Cena balíčku je 120 Kč na 7 dní a je hrazena ze standardního kreditu.

Balíček Týden neomezeně se každých 7 dní automaticky obnovuje sám, stačí mít jen dostatečný  standardní kredit (alespoň 120 Kč).

V opačném případě se balíček přeruší a vy si ho musíte znovu aktivovat. Na tuto skutečnost Vás upozorníme 2 dny před koncem platnosti balíčku prostřednictvím SMS. 

Platnost balíčku můžete zjistit  pohodlně a rychle v aplikaci Tesco Mobile, v internetové samoobsluze Tesco Mobile nebo odesláním bezplatné SMS ve tvaru NEOMEZENE(mezera)S na číslo 999 346.

Deaktivaci (přerušení balíčku) můžete provést v  aplikaci Tesco Mobile, internetové samoobsluze Tesco Mobile nebo odesláním bezplatné SMS ve tvaru NEOMEZENE(mezera)D na číslo 999 346. Po žádosti o deaktivaci bude balíček automaticky ukončen na konci jeho platnosti (7 dní od aktivace).

Neomezené volání a SMS na 30 dní za 90 Kč je ideální řešení pro rodiny. Pokud často voláte do sítě Tesco Mobile, balíček se Vám určitě vyplatí. TIP: k vybraným datovým balíčkům je zcela zdarma. Více informací najdete zde

Nejpohodlněji v aplikaci  Tesco Mobile , kde to zvládnete na jeden klik.

Balíček si můžete pořídit prostřednictvím internetové samoobsluhy  nebo zasláním SMS ve tvaru STEDRONOVI(mezera)A na číslo 999 346, odeslání SMS je zdarma.

Cena balíčku je 90 Kč na 30 dní , balíček je hrazen ze standardního kreditu.

Platnost balíčku můžete zjistit  pohodlně a rychle v aplikaci Tesco Mobile, v internetové samoobsluze Tesco Mobile nebo odesláním bezplatné SMS ve tvaru STEDRONOVI(mezera)S na číslo 999 346.

Deaktivaci (přerušení balíčku) můžete provést v  aplikaci Tesco Mobile, internetové samoobsluze Tesco Mobile nebo odesláním bezplatné SMS ve tvaru STEDRONOVI(mezera)D na číslo 999 346. Po žádosti o deaktivaci bude balíček automaticky ukončen na konci jeho platnosti (30 dní od aktivace).

Unikátní balíček Štědrých 200  obsahuje 200 jednotek, které můžete používat na volání nebo SMS mimo Tesco Mobile tak, jak potřebujete. Je jen na vás, jak jednotky používáte, 1 jednotka = 1 minuta hovoru nebo 1 SMS. Součástí balíčku je neomezené volání a SMS do Tesco Mobile zdarma.

Pokud se vám nepodaří využít všechny jednotky během 30 dní, ty nevyužité vám převedeme do dalších období (tato výhoda platí pouze v případě, kdy se balíček automaticky obnoví, při přerušení balíčku  volné jednotky propadají).

Cena balíčku je 200 Kč, platnost 30 dní. Jednotky nelze využít na volání či SMS na linky se speciální tarifikací (například na informační linky, Premium SMS, Audiotexové volání apod.). 

Nejpohodlněji v aplikaci  Tesco Mobile , kde to zvládnete na jeden klik.

Balíček si můžete pořídit prostřednictvím internetové samoobsluhy  nebo zasláním SMS ve tvaru STEDRYCH200(mezera)A na číslo 999 346, odeslání SMS je zdarma.

Cena balíčku je 200 Kč na 30 dní , balíček je hrazen ze standardního kreditu.

Stav volných jednotek můžete zjistit  v aplikaci Tesco Mobile, v internetové samoobsluze nebo odesláním bezplatné SMS ve tvaru STEDRYCH200(mezera)S na číslo 999 346.

Pokud vyčerpáte 200 volných jednotek, jsou Vám hovory a SMS mimo Tesco Mobile dále účtovány dle vašeho tarifu.

Balíček Štědrých 200 se každých 30 dní sám automaticky obnoví, pokud máte dostatečný kredit (alespoň 200 Kč). Pouze tímto způsobem se vám převedou nevyčerpané volné jednotky.

Pokud nemáte dostatečný kredit na automatické obnovení balíčku, dojde k jeho ukončení a případné nevyčerpané volné jednotky propadají. Poté bude nutné balíček znovu aktivovat.

2 dny před koncem platnosti balíčku Vám zašleme SMS zprávu. 

Deaktivaci můžete provést v aplikaci Tesco Mobile, v internetové samoobsluze nebo bezplatným odesláním SMS ve tvaru STEDRYCH200(mezera)D na číslo 999 346. Po žádosti o deaktivaci bude balíček automaticky ukončen na konci jeho platnosti (30 dní od aktivace). Deaktivací vám propadají nevyčerpané volné jednotky.

Internet​

Automatické nastavení vašeho mobilního telefonu pro připojení k internetu provedete odesláním SMS ve tvaru INTERNET na číslo 999555.

V případě, že automatické nastavení nebude pro vás mobilní telefon dostupné, využijte prosím stránky našeho partnera na adrese www.techzona.cz, kde naleznete manuální nastavení.

U nás se připojíte k mobilnímu internetu díky technologiím HSDPA, 3G, EDGE a také nejrychlejšímu LTE.

Záleží, na jakém typu sítě jste připojený. U Tesco Mobile můžete využívat 2G, 3G i nejrychlejší 4G LTE, maximální rychlost připojení je 40 Mb/s. 

Konkrétní rychlost záleží na používaném mobilním zařízení a na zatížení sítě ostatními uživateli.

Internet na den  se vám aktivuje automaticky při připojení k internetu. Aktivací Internetu na den získáte 50 MB za 19 Kč na 24 hodin.

Pokud data vyčerpáte, dalších 50 MB získáváte za pouhých 10 Kč (opakovaně).

Tesco Mobile nabízí celou řadu balíčků, každý si najde to své. 

Pokud chcete Internet, bohatá nabídka na vás čeká v této sekci.

A pokud potřebujete kompletní řešení, určitě si vyberete právě tady.

V aplikaci nebo samoobsluze Tesco Mobile si můžete pořídit datové balíčky nejen pohodlně. Do konce roku jsme většinu z nich zvětšili o 50 % a cena zůstala stejná. 

Všechny internetové balíčky si můžete aktivovat několika způsoby:

1.  Na jeden klik v aplikaci Tesco Mobile

2. SMS zprávou na číslo 999346 (například balíček Internet MAXI lze aktivovat bezplatnou SMS zprávou ve formátu MAXI(mezera)A na číslo 999346)

3. Přes internetovou samoobsluhu

Přehled aktivačních SMS zpráv najdete zde

V aplikaci  nebo samoobsluze Tesco Mobile si můžete pořídit datové balíčky nejen pohodlně. Do konce roku jsme většinu z nich zvětšili o 50 % a cena zůstala stejná. Více zde

Nejjednodušší způsob je přes mobilní aplikaci Tesco Mobile, s naším widgetem můžete mít stav kreditu i volných jednotek neustále na očích přímo na ploše mobilního telefonu

Stav volných jednotek také můžete zjistit SMS zprávou ve tvaru INTERNET S na 999346 nebo přes internetovou samoobsluhu na adrese www.tescomobile.top/samooobsluha.

Pokud vyčerpáte objem dat balíčku před skončením jeho platnosti, nemusíte se bát, že zůstanete bez připojení k internetu.

Automaticky si můžete navýšit  data o dalších 50 MB za pouhých 10 Kč, a to opakovaně. Automatický dokup dat si můžete vypnout přes samoobsluhu nebo zasláním SMS.

Současně máte možnost si také jednorázově obnovit celý původní objem dat.

Více informací o automatickém a jednorázovém obnovení dat naleznete v otázce „Jak si mohu obnovit objem dat v balíčku?“

U Tesco Mobile máte na výběr, zda chcete obnovit pouze menší objem dat nebo provést jednorázové obnovení celého objemu dat.

Menší objem dat opakovaně

Nejjednodušší možností je automatický dokup dat, se kterým získáte ihned po vyčerpání objemu dat  dalších 50 MB za 10 Kč.

Automatický dokup dat si můžete aktivovat (A) či deaktivovat (D) v aplikaci Tesco Mobile, prostřednictvím SMS zprávy OBNOVDATA(mezera)A/D na číslo 999 346 nebo prostřednictvím internetové samoobsluhy.

Jednorázové obnovení celého objemu dat

Za 79 Kč si můžete obnovit celý objem dat u balíčků MINI, MIDI, MAXI, EXTRA, Internet za dobití, Internet 7. Obnovením objemu dat se u těchto balíčků neprodlužuje jejich platnost, avšak nevyčerpaný objem dokoupených dat vám převedeme do dalších měsíců. Při deaktivaci balíčku o nevyčerpaná data přicházíte.

U balíčků  Internet 150/250/350 je obnova za 100 Kč. U těchto nevyčerpaný objem dokoupených dat nepřevádíme.

Jednorázové obnovení objemu dat provedete SMS zprávou INTERNET R na 999346.

Balíček Internet Na dosah vám otvírá nové možnosti četování s rychlostí 16 kb/s, která vám budou stačit na instant message aplikace jako například Facebook Messenger, Skype, WhatsApp nebo Viber. Rychlost 16 kb/s není vhodná pro serfování na intenetu nebo stahování většího objemu dat.

Balíček si můžete aktivovat několika způsoby:

  1. Na jeden klik v mobilní aplikaci  Tesco Mobile
  2. SMS zprávou na číslo 999346 ve formátu NADOSAH (mezera)A
  3. Přes internetovou samoobsluhu Tesco Mobile

Balíček Internet Na dosah nabízí neomezená data při rychlosti 16kb/s. Platnost balíčku je 30 dnů. Aktivací jiného datového balíčku automaticky deaktivujete balíček Internet Na dosah.

Výhoda za dobití kreditu od 300 Kč., tj. 500 MB za 149 Kč. Tento zvýhodněný balíček  si můžete aktivovat do 24 hodin od dobití. Balíček aktivujete pohodlně v aplikaci Tesco Mobile nebo odesláním SMS zprávy ve tvaru “ANO” nebo “ZADOBITI” na číslo 999346. Balíček je hrazen pouze ze standardního kreditu.

Automatické dobíjení kreditu​

Automat = automatické dobíjení kreditu. Jak funguje? Když si spárujete svoje telefonní číslo s platební kartou,  při úbytku kreditu pak dojde k automatickému dobití. A vy můžete vypustit starosti o kredit z hlavy. Navíc zákazníci, kteří jsou s námi víc než 2 roky, dostanou 10% bonusového kreditu navíc za dobití od 300 Kč a ti, kteří jsou s námi víc než 1 rok, pak 5% navíc. V minulosti se tato služba jmenovala Dynamo, my jsme ji vylepšili, aby vám lépe vyhovovala.

Automat lze nastavit v aplikaci Tesco Mobile nebo samoobsluze Tesco Mobile.

A jak?  Stačí zadat, kdy chcete, aby se kredit dobil a jakou částkou.

Kredit se automaticky dobije (na výběr jsou 2 možnosti):

1.Když kredit klesne pod stanovený limit (minimální hodnota limitu je 30 Kč) nebo

2.Jako pravidelná platba v daný den v měsíci

Ano, tuto službu můžete kdykoliv změnit nebo zrušit. Ideální pro rychlou změnu v nastavení je aplikace Tesco Mobile.

Zpravidla okamžitě. Maximální doba připsání kreditu je pak 24 hodin.

Ano, tato metoda je bezpečná. Informace o platební kartě Tesco Mobile neuchovává, ani se k těmto informacím nedostane.

Ano. Pokud jste s námi víc než 2 roky, dostanete 10% bonusového kreditu navíc za dobití od 300 Kč a pokud víc než 1 rok, pak 5% navíc.

V aplikaci nebo samoobsluze Tesco Mobile snadno a rychle změníte nastavení a svoji novou kartu si spárujete s telefonním číslem.

Kredit se dobije  v nejbližší den v měsíci. Pokud tedy máte nastaven 31. den a měsíc má jen 30 dní, dobije se vám kredit 30. den. 

Pokud potřebujete dobít jednorázově, doporučujeme službu Rychlé online dobití, kterou najdete v naší aplikaci i samoobsluze.

Ano, o každé akci jste informováni i prostřednictvím SMS zprávy.

Stačí číslo platební karty. O každé akci jste informováni i prostřednictvím SMS zprávy.

Přenos čísla

K Tesco Mobile si můžete přenést jakékoliv aktivní číslo od všech mobilních operátorů a poskytovatelů služeb v ČR. Přenos čísla je zcela zdarma, postup jednoduchý:

  1. Zažádejte si u svého předchozího operátora o ČVOP (Číslo výpovědi
    opouštěného poskytovatele).
  2. Jakmile ČVOP získáte:
    zašlete nám SMS z aktivované SIM karty Tesco Mobile na číslo
    999346 ve tvaru: PRENOS XXXXXXXXXXXXXX YYYYYYYYY,
    kde XXXXXXXXXXXXXX je ČVOP a YYYYYYYYY vaše přenášené
    telefonní číslo
    nebo proveďte převod čísla prostřednictvím internetové
    samoobsluhy na www.tescomobile.cz/samoobsluha

Přenos telefonního čísla trvá 4 pracovní dny

Kredit z vašeho přenášeného čísla se k Tesco Mobile nepřenáší, proto vám jej doporučujeme ještě před okamžikem přenosu čísla spotřebovat, resp. ponechat si minimální kladný kredit jako pojistku toho, aby proces přenosu čísla od původního operátora proběhl úspěšně. Číslo, které bylo původně na SIM Tesco Mobile, bude přenosem zrušeno.

Přenos čísla je velmi rychlý a trvá standardně jen 4 pracovní dny od autorizace ČVOP.

O průběhu přenesení vás průběžně informujeme prostřednictvím SMS na zvolené mobilní číslo. V okamžiku přerušení dostupnosti na přenášeném mobilním čísle v síti, z níž zákazník přechází, je zároveň aktivována dostupnost pro Tesco Mobile, takže nedojde k tomu, že by číslo nebylo dostupné vůbec.

Po přijetí informace o přenesení čísla je nutné vypnout a zapnout telefon, v němž máte vloženou naši SIM kartu.

ČVOP má platnost 60 dní. Během těchto 60 dní je nutné sdělit ČVOP přejímajícímu poskytovateli (Tesco Mobile) v souladu s jeho smluvními podmínkami (odesláním SMS ve tvaru „PRENOS XXXXXXXXXXXXXX YYYYYYYYY“, kde XXXXXXXXXXXXXX je 14místné číslo výpovědi opouštěného poskytovatele („ČVOP“) získané od opouštěného poskytovatele, a YYYYYYYYY je přenášené číslo). Po uplynutí 60 dní ČVOP přestane platit a zákazník si musí zažádat o jiný.

Nejbližší možný termín určuje vždy opouštěný poskytovatel při generování kódu ČVOP. Přenesení čísla se uskuteční v den (mezi půlnocí a šestou hodinou ranní), na kterém se následně dohodne zákazník s přejímajícím poskytovatelem (Tesco Mobile).

Služba bude zrušena do čtyř pracovních dní ode dne doručení ČVOP přejímajícímu poskytovateli. Číslo bude přeneseno v případě, že k okamžiku přenesení nebude vyčerpán Kredit.

NE, za žádost ani za samotné vyřízení přenosu čísla zákazník nic neplatí.

Pokud máte závazek u svého stávajícího mobilního operátora nebo poskytovatele služeb, může vám být přenesení čísla zamítnuto a číslo nebude uvolněno, dokud své závazky nevyrovnáte.

Toto bohužel není automatický proces. Jelikož po přenosu čísla vyměníte svoji stávající SIM kartu za kartu Tesco Mobile, bude třeba si všechna data ze staré SIM nejdříve zkopírovat do telefonu a poté z telefonu na novou SIM nebo použít některý ze zálohovacích programů.

Dobíjení a kredit​

Stačí si dobít 300 Kč nebo více v Tesco Stores a na pokladně vám automaticky vydají poukázku na 50 Kč. Za ni si buď můžete rovnou něco koupit v Tesco a nebo ji využít na další dobití.

Kde můžete dobíjet? Téměř všude.
V prodejnách Tesco, Žabka, online na www.tescomobile.cz, v trafikách, na čerpacích stanicích, v drogeriích, v bankomatech.

Jak zjistíte stav kreditu?

Jakou má kredit platnost?
Platnost kreditu je 6 měsíců od dobití. Prvních 150 Kč na SIM je platných 6 měsíců od aktivace SIM karty.

Pro službu on-line dobíjení  lze použit standardní debetní a kreditní karty. Daná karta by měla mít povolené internetové platby a byla vydaná v zemích EU. O povolení internetových plateb může požádat každý držitel karty svou banku, která mu kartu vydala, případně si jej sám povolit na portále internetového bankovnictví své banky.

Obecně je možné pro službu použít následující karty:

  • VISA
  • VISA Electron
  • MasterCard
  • Maestro

Pokud potřebujete reklamovat nedobití kreditu, obraťte se prosím na naši zákaznickou linku na čísle 841 11 22 55.

SIM karta​

Ověření, zda SIM karta a telefon podporuje LTE, provedete vytočením USSD kódu *444*# (stejně jako hovor).
U signálu na telefonu se vám bude zobrazovat LTE nebo 4G. 

Pokud vaše SIM LTE nepodporuje, stačí si zakoupit v prodejnách Tesco novou SIM kartu Tesco Mobile za 150 Kč se 150 Kč kreditem, SIM aktivovat hovorem a následně zavolat na zákaznickou linku 841 11 22 55, kde vám zdarma provedeme převod telefonního čísla, kreditu a všech služeb na novou SIM s podporou LTE. Před hovorem mějte připravené PUK kódy a výrobní čísla obou SIM karet. 

Vaši SIM kartu je potřeba zaktivovat do data uvedeného na obalu. Po aktivaci SIM karty je platnost nastavena na 12 měsíců a každým dobitím kreditu je tato doba vždy automaticky prodloužena na dalších 12 měsíců.

Pokud si nedobijete kredit více než 12 měsíců, může být SIM karta deaktivována.

Jaký formát SIM karty nabízíte?

Pokud si zakoupíte naši SIM kartu, naleznete v plastovém nosiči SIM kartu ve formátu 3v1, ze standardní velikosti se dá z této SIM karty vyloupnutím získat tzv. microSIM a nanoSIM, tedy všechny aktuálně používané formáty SIM karet. 

Kartu vyjměte z plastového nosiče a vložte ji do svého mobilního telefonu. Opatrně setřete stírací pole na zadní straně a po vyzvání zadejte kód PIN do svého telefonu. Karta se ihned přihlásí do mobilní sítě. Pro aktivaci služeb proveďte jakoukoli placenou operaci (zahajte hovor, pošlete SMS, připojte se k internetu, přihlaste se do internetové samoobsluhy nebo si dobijte kredit).

Pokud třikrát za sebou zadáte PIN kód špatně, SIM karta se automaticky zablokuje. Pro odblokování Vaší SIM karty zadejte správný PUK. Jestliže zadáte PUK kód desetkrát za sebou chybně, Vaše SIM karta se definitivně zablokuje. V takovém případě kontaktujte zákaznickou linku Tesco Mobile a informujte se o dalším postupu.

Kódy PIN a PUK jsou přidělené bezpečnostní kódy uvedené pod stíracím polem na plastovém nosiči SIM karty, které zabraňují zneužití SIM karty cizími osobami. Po vložení SIM karty do telefonu budete vyzváni k zadání kódu PIN. Pokud zadáte kód PIN třikrát za sebou špatně, budete vyzváni k zadání kódu PUK.

Většina dostupných telefonů na trhu umožňuje povinnost zadávat PIN při zapnutí telefonu vypnout. Toto ovšem z důvodu zabezpečení nedoporučujeme.

Funkčnost našich SIM karet pro duální telefony není garantována. V zařízeních Blackberry se SIM karta Tesco Mobile bude chovat jako v jakémkoli jiném telefonu. Pokročilé funkce Blackberry nejsou podporovány.

SIM kartu Tesco Mobile lze používat v jakémkoliv v ČR standardně funkčním mobilním telefonu, který není poškozený nebo zablokovaný.

Pokud si zakoupíte naši SIM kartu, naleznete v plastovém nosiči SIM kartu standardní velikosti, z této SIM karty se dá vyloupnutím získat tzv. microSIM nebo NanoSIM. 

Ano, každá SIM karta Tesco Mobile má přiřazeno nové telefonní číslo, které je možné začít ihned používat. Pokud byste si k nám chtěli přenést svoje stávající číslo, postupujte prosím podle návodu v internetové samoobsluze.

Kontaktujte prosím naši zákaznickou linku na čísle 841 11 22 55.

Pokud jste ztratil/a svou Tesco Mobile SIM kartu, je třeba zakoupit si novou SIM v jakémkoli obchodě TESCO nebo přes náš e-shop. Poté kontaktujte naši zákaznickou linku na čísle 841 11 22 55, kde vám naši operátoři po řádné identifikaci převedou Vaše telefonní číslo a nastavení služeb na novou SIM.

Upozorňujeme, že při této operaci je nutné operátorovi nahlásit výrobní číslo SIM karty (tzv. ICC ID) a kód PUK ztracené i nové SIM karty.

2x více kreditu​

Balíčky MINI, MIDI, MAXI , EXTRA, Internet 7 a Internet za dobití si může aktivovat každý náš zákazník. Jsou však hrazeny pouze ze standardního kreditu.

U těchto balíčků lze použít na jejich aktivaci bonusový kredit: 

  • Balíček Internet 150 nabízí 150 MB za 150 Kč na 30 dní. Pro aktivaci zašlete SMS ve formátu INTERNET150(mezera)A na číslo 999346. Částka 150 Kč vám bude stržena z kreditu.
  • Balíček Internet 250 nabízí 400 MB za 250 Kč na 30 dní. Pro aktivaci zašlete SMS ve formátu INTERNET250(mezera)A na číslo 999346. Částka 250 Kč vám bude stržena z kreditu.
  • Balíček Internet 350 nabízí 1 GB za 350 Kč na 30 dní. Pro aktivaci zašlete SMS ve formátu INTERNET350(mezera)A na číslo 999346. Částka 350 Kč vám bude stržena z kreditu.

Za volání do Tesco Mobile i do ostatních sítí v ČR vám odečteme z kreditu 2,50 Kč za každou provolanou minutu.

Pro volání do Tesco Mobile a do ostatních sítí v ČR používáme účtování 60+1, to znamená, že první minutu zaplatíte celou, a poté vám budeme účtovat po vteřinách.

V případě, že využíváte výhod dvojnásobného kreditu, zlevní se Vám volání na 1,25 Kč/ min (od Tesco Mobile získáte bonusový kredit v hodnotě Vašeho dobití zdarma, cena za volání se tedy sníží na polovinu i přesto, že ve výpisu hovorů bude stále zobrazena cena 2,50 Kč)

SMS kamkoli stojí 1,50 Kč a MMS kamkoli 5 Kč. Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH.

Abyste měli vždy přehled o tom, zda voláte do Tesco Mobile nebo na čísla ostatních poskytovatelů a operátorů (mimo Tesco Mobile), připravili jsme pro vás několik pomůcek, kterými si číslo jednoduše zkontrolujete.

Pošlete zdarma SMS ve formátu TESCO(mezera)telefonní_číslo na číslo 999346, vytočte naši hlasovou samoobsluhu na čísle *25 nebo navštivte naši internetovou samoobsluhu.

Máte tyto možnosti:

1) aktivovat si balíček Štědrých 200, s ním pak máte volání a SMS do Tesco Mobile zdarma po dobu 30 dní. Balíček si pohodlně pořídíte v naší aplikaci Tesco Mobile, v samoobsluze nebo  zašlete aktivační SMS Stedrych200 (mezera)A  na 999346.

2) vybrat si balíček Štědroňovi jako výhodu k datovému balíčku, více informací najdete zde

Pokud chcete přejít na tarif Štědroň, můžete tak učinit prostřednictvím internetové samoobsluhy, zasláním bezplatné SMS ve tvaru VYHODY na číslo 999346 nebo nás můžete kontaktovat na čísle 841 11 22 55. Převod na nový tarif zařídíme obratem. SIM karta a Vaše telefonní číslo Vám samozřejmě zůstávají.

Přihlašování

Zkontrolujte si svoje přihlašovací údaje. Pokud problémy přetrvají, kontaktujte naši zákaznickou linku 841 11 22 55. 

Zahraničí​

Volání na české číslo, které je momentálně v zahraničí

Pokud voláte na české číslo, které se nachází v zahraničí, je hovor účtován stejnou částkou, jako kdybyste volali na mobilní číslo v ČR.

Volání na zahraniční číslo

Při volání na zahraniční číslo (telefonní číslo, které má jinou mezinárodní předvolbu než +420) je hovor účtován dle ceníku volání do země, ze které telefonní číslo pochází bez ohledu na to, ve které zemi se číslo aktuálně nachází.

Příchozí hovor ze zahraničního čísla

Pokud se nacházíte v ČR a volá vám zahraniční číslo, za příjem hovoru nic neplatíte.

Přístup na internet v zahraničí lze zablokovat v mobilním telefonu deaktivací mobilního roamingu. Záleží na konkrétním typu mobilního telefonu, kde se v menu nachází funkce deaktivace.

Deaktivovat připojení k internetu v zahraničí lze následovně:

  • Zablokovat datové přenosy v mobilním telefonu.
  • Deaktivací služby Tesco Mobile Roaming, v tomto případě však nebude možné ani přijmat nebo odesílat hovory a SMS v zahraničí.
Úplný ceník je dostupný v záložce Podpora.

Naše služby můžete plnohodnotně používat i v zahraničí, služba roaming je automaticky aktivní.

Zavřít