Časté otázky

Chci k tesco mobile

Základní cena volání do všech sítí je 2,5 Kč/min., SMS za 1,5 Kč, při připojení na data pak máte k dispozici 100 MB za 29 Kč na 24 hodin.

Ceny však mohou být mnohem nižší díky našim výhodám za dobití a široké nabídce balíčků, které si můžete vybrat podle Vašich potřeb.

Naše SIM karty jsou k dostání na prodejnách Tesco, případně přímo zde na webu na záložce Koupit SIM.

Záleží na Vás, kterou SIM kartu si vyberete. V nabídce máme SIM karty s přednastavenými balíčky na data či volání, případně SIM kartu pouze s kreditem. Konkrétní informace vždy najdete v popisu na eshopu nebo na obalu od SIM karty.

Způsobů je mnoho, můžete si vybrat ten, který Vám nejvíce vyhovuje. Dobíjet můžete:

-> Na pokladnách v Tescu.
-> Na Sazka terminálech (např. v trafice, na čerpací stanici, na poště).
-> Online platební kartou v samoobsluze, mobilní aplikaci nebo na webu.
-> Přes internetové bankovnictví vybraných bank (Česká spořitelna, ČSOB, Poštovní spořitelna, MONETA, Komerční banka, UniCredit Bank).
-> Ve vybraných bankomatech (Česká spořitelna, ČSOB, Euronet, Komerční banka, Poštovní spořitelna).
-> Na prodejnách Žabka.

Pokud v nabídce dobíjených operátorů není Tesco Mobile, je potřeba vybrat dobíjení operátora O2.

Ano! Stačí nám napsat na prenos@tescomobile.cz a my už se o vše postaráme. Více informací najdete tady.

Můžete využít naší široké nabídky balíčků. Najdete u nás výhodné balíčky jak na volání do Tesco Mobile, ale i do ostatních sítí, tak balíčky datové, nebo kombinované. Kompletní nabídku najdete tady. Balíčky můžete kdykoliv aktivovat nebo deaktivovat v samoobsluze, mobilní aplikaci, přes SMS nebo na zákaznické lince 841 11 22 55.

Také pro Vás máme pravidelné akce a slevy na balíčky, výhody za dobití a spoustu dalšího. Stačí být s námi, vždy Vám o všem dáme vědět SMS zprávou nebo v samoobsluze.

Nejpohodlnější to je v naší samoobsluze nebo mobilní aplikaci. Kdykoliv tam můžete zkontrolovat kolik dat Vám zbývá, kdy a kam jste volali nebo kolik Vám zbývá kreditu.

V mobilní aplikaci na Vás navíc čekají štědré slevy na nákupy v Tescu, volání v rodině zdarma a spousta dalšího.

Tuto možnost bohužel zatím nemáme a ani ji v blízké době neplánujeme.

Tesco Mobile SIM karty fungují na síti O2 s pokrytím 99 %. Jaké pokrytí máte konkrétně ve Vaší lokalitě si můžete ověřit tady.

Rádi odměňujeme naše zákazníky, proto také máme spoustu výhod za dobití kreditu. Při každém dobití alespoň za 300 Kč od nás získáte zdarma neomezené volání a SMS do Tesco Mobile a do ostatních sítí pak volání za 1,5 Kč/min. a SMS za 1 Kč na 30 dní.

Pokud si dobijete na pokladně v prodejnách Tesco také alespoň za 300 Kč, dostanete od nás poukázku v hodnotě 50 Kč jako slevu na Váš příští nákup nebo dobití kreditu v Tescu. Při dobití alespoň za 500 Kč pak dostanete poukázku v hodnotě 100 Kč.

Do 24 hodin od každého dobití alespoň za 300 Kč si také můžete aktivovat balíček Za dobití, který obsahuje 2,5 GB dat a neomezené volání a SMS do Tesco Mobile za 249 Kč na 30 dní.

Sim karta by se měla aktivovat již při prvním vložení do telefonu, pokud by se tak nestalo, stačí provést první placený hovor, SMS zprávu nebo připojení na mobilní data.

Ano! Naše SIM karty fungují po celé světě, stačí mít v nastavení služeb aktivní tzv. Roaming a pokud chcete v zahraničí využívat data, tak je potřeba v nastavení Vašeho telefonu povolit datový roaming.

Co se týká podmínek a cen, v celé EU jsou ceny a podmínky služeb stejné jako v ČR. Jedinou výjimkou je neomezené volání a SMS do Tesco Mobile a služba Moje rodina, ty bohužel v zahraničí nefungují.

Ceny služeb mimo EU najdete v našem Ceníku.

Bohužel, m-platby nepodporujeme. Můžete však využívat premiové SMS, DMS nebo volání.

Již jsem u Tesco Mobile

Můžete využít naší široké nabídky balíčků. Najdete u nás výhodné balíčky jak na volání do Tesco Mobile, ale i do ostatních sítí, tak balíčky datové, nebo kombinované. Kompletní nabídku najdete tady. Balíčky můžete kdykoliv aktivovat nebo deaktivovat v samoobsluze, mobilní aplikaci, přes SMS nebo na zákaznické lince 841 11 22 55.

Také pro Vás máme pravidelné akce a slevy na balíčky, výhody za dobití a spoustu dalšího. Stačí být s námi, vždy Vám o všem dáme vědět SMS zprávou nebo v samoobsluze.

Záleží na konkrétní kombinaci balíčků. Obecně platí, že nemůžete mít současně aktivní dva balíčky, které obsahují data, případně není možné mít aktivní dva balíčky na volání, pokud jeden z nich obsahuje neomezené volání a SMS do všech sítí.

Pokud si kombinací balíčků nejste jistí, ozvěte se nám na chatu nebo zákaznické lince 841 11 22 55, rádi Vám poradíme 🙂

V samoobsluze nebo mobilní aplikaci Tesco Mobile, případně stačí ze SIM karty vytočit kód *125*# jako hovor a stav kreditu se Vám ukáže na obrazovce. Zjištění stavu kreditu je zdarma.

Digi je možnost úhrady našich balíčků z vaší platební karty. Nemusíte si tak hlídat, jestli máte dostatečný kredit nebo ne, balíček se obnoví automaticky z karty a Vy už se nemusíte o nic starat. Navíc jsou pak balíčky placené přes Digi levnější, než když si je pořídíte z kreditu. Více informací o Digi najdete také tady.

Ozvěte se nám vpravo dole do chatu nebo zavolejte na zákaznickou linku 841 11 22 55, PUK pro odblokování telefonu Vám po řádném ověření rádi zjistíme a pomůžeme s odblokováním Vaší SIM karty.

Pokud potřebujete novou SIM kartu k Vašemu telefonnímu číslu, je potřeba pořídit nejlevnější novou SIM kartu Tesco Mobile v Tesco prodejně nebo tady na webu na záložce Koupit SIM. Jakmile ji budete mít, aktivujte ji prvním placením hovorem nebo SMS zprávou, případně připojením na data a kontaktujte nás na chatu nebo zákaznické lince 841 11 22 55.

Pro přenos si připravte od původní i nové SIM karty výrobní číslo (je uvedeno přímo na SIM kartě, má 18 číslic) nebo PUK a zkontrolujte, jestli máte uložené kontakty v telefonu. Kontakty uložené na SIM kartě není možné přenést.

Při přenosu se zachovává telefonní číslo z Vaší původní SIM karty včetně nastavení služeb a kredity se slučují.

Záleží na typu kreditu.

  1. Platnost dobitého standardního kreditu je 180 dní (přibližně půl roku) a automaticky se prodlužuje každým dalším dobitím.
  2. Platnost kreditu přednabitého na SIM kartě, když si ji koupíte je také 180 dní (přibližně půl roku) a jeho platnost není možné prodloužit.
  3. Bonusový kredit je vždy platný na 30 dní od jeho dobití nebo získání (například za vyplnění údajů v samoobsluze).

Pokud nestihnete vyčerpat Váš kredit, po uplynutí jeho platnosti propadne. Platnost standardního kreditu ale můžete prodloužit jednoduše dobitím kreditu před uplynutím jeho data platnosti.

SIM karta je vždy platná 12 měsíců od posledního dobití kreditu nebo pokud na ni nedobijete, tak 12 měsíců od aktivace.

Nejpohodlnější to je v naší samoobsluze nebo mobilní aplikaci. Kdykoliv tam můžete zkontrolovat kolik dat Vám zbývá, kdy a kam jste volali nebo kolik Vám zbývá kreditu nebo měnit nastavení svých balíčků a služeb. Můžete si tu také spárovat svou platební kartu a tím pádem využít naše Digi balíčky, automatické dobíjení kreditu nebo peněženku na drobné.

V mobilní aplikaci na Vás navíc čekají štědré slevy na nákupy v Tescu, volání v rodině zdarma a spousta dalšího.

Zkontrolujte, jestli máte na Vašem čísle dost kreditu a jestli voláte na správné telefonní číslo. Také zkontrolujte, jestli není na jednom z telefonů (volaného i volajícího) nastavena blokace nebo černá listina.

Při potížích se signálem doporučujeme ověřit pokrytí ve Vaší lokalitě na této stránce, případně vyzkoušet SIM kartu v jiném telefonu.

Pokud by potíže i tak přetrvávaly, kontaktujte nás na chatu nebo na zákaznické lince 841 11 22 55.

Zkontrolujte, jestli máte na SIM kartě dostatek kreditu, případně jestli nemáte záporný stav kreditu. Při záporném stavu kreditu není možné posílat SMS a MMS, přestože je máte zaplacené v balíčku a je potřeba dobít kredit.

Pokud máte kreditu dostatek, zkontrolujte:

  1. Nastavení centra zpráv/střediska zpráv – najdete jej u nastavení SMS zpráv, správně musí být nastaveno +420602909909 (včetně mezinárodní předvolby). Po nastavení vypněte a zapněte telefon.
  2. Jestli nemáte povolené funkce chatu – takové zprávy by se pak odesílaly přes internet a ve chvíli, kdy na internetu nejste by se zprávy neodeslaly.

Pokud nic z výše uvedeného nepomohlo, kontaktujte nás na chatu nebo zákaznické lince 841 11 22 55.

Nejprve zkuste vypnout a zapnout telefon.

Pokud potíže přetrvávají, doporučujeme zkontrolovat nastavení přístupových bodů ve Vašem telefonu. Stačí jít do Nastavení -> Připojení -> Mobilní sítě -> Názvy přístupových bodů -> APN

Zde musí být nastaveny tyto hodnoty:

Jméno : O2 internet
APN : internet
Proxy : Nenastaveno
Port : Nenastaveno
Uživatelské jméno : Nenastaveno
Heslo : Nenastaveno
Server : Nenastaveno
MMSC : Nenastaveno
server proxy MMS : Nenastaveno
Port MMS : Nenastaveno
MCC : 230
MNC : 02
Typ ověření : Nenastaveno
Typ příst. bodu : default,supl
Protokol přístupového bodu : IPv4
Protokol APN pro roaming: IPv4
Nositel: Nespecifikováno
Typ MVNO: Žádné
Hodnota MVNO: Nenastaveno

Jakmile budete mít nastaveno, vypněte a zapněte telefon.

Pokud by potíže přetrvávaly, kontaktujte nás na chatu nebo na zákaznické lince 841 11 22 55.

Pokud zatím nechcete dobíjet kredit, využijte naší peněženky na drobné! Stačí si v mobilní aplikaci nebo internetové samoobsluze spárovat svou platební kartu a hned můžete dále čerpat za služby nad rámec Vašeho balíčku.

Když přesáhnete 50 Kč čerpání z peněženky na drobné, částka v hodnotě čerpání se Vám odečte z platební karty, můžete začít nanovo a o nic se nestaráte.

Někdy se může stát, že trvá déle, než se dobití zpracuje. Nikdy by to však nemělo trvat déle než 24 hodin.

  1. Nejprve zkontrolujte, že jste dobili správné telefonní číslo. Pokud bylo dobito chybné telefonní číslo, obraťte se na nás na chatu nebo na zákaznické lince 841 11 22 55 a prověříme, jestli bude možné Vám kredit převést na Vaše číslo.
  2. Pokud jste dobili správné telefonní číslo, prosíme, vyčkejte 24 hodin, dobití by se mělo připsat a informujeme Vás o tom standardně SMS zprávou.
  3. Kdyby kredit ve výjimečném případě ani po 24 hodinách nedorazil:

    -> Při dobití na Sazka terminálu (např. v trafice, na čerpací stanici nebo na poště) – je potřeba se vrátit na místo, kde jste dobití provedli a tam ho reklamovat.

    -> Při dobití na pokladnách v Tesco – kontaktujte nás na chatu nebo zákaznické lince 841 11 22 55, připravte si informace o dobití (datum a čas dobití, částku a na jaké prodejně bylo dobíjeno) a dobití pro Vás rádi prověříme.