

Přeneste si k nám své číslo, je to zdarma
Do Tesco Mobile si můžete přenést jakékoliv aktivní číslo od všech mobilních operátorů.
Jak na to? Pošlete nám e-mail na adresu prenos@tescomobile.cz s vaším telefonním číslem a my vám co nejdříve zavoláme a vše zařídíme.
Nebo si přenos zajistíte sami, je to jednoduché. K přenosu čísla k nám budete potřebovat naši sim kartu, pokud ji ještě nemáte, dejte nám vědět a my vám ji zdarma pošleme do schránky.
Krok 1:
Zažádejte si u svého operátora oku kód
(ověřovací kód účastníka, 14místné číslo).
Krok 2:
Aktivujte sim kartu tesco Mobile.
Stačí zavolat, poslat sms nebo se připojit k internetu.
Krok 3:
Zašlete nám SMS z již aktivované SIM karty Tesco Mobile
na číslo 999346 ve tvaru:
PRENOS(mezera)XXXXXXXXXXXXXX(mezera)YYYYYYYYY,
kde XXXXXXXXXXXXXX je OKU a YYYYYYYYY vaše přenášené telefonní číslo
Krok 4:
Jakmile dojde k přenosu čísla, restartujte si telefon.
Celý přenos trvá 3 pracovní dny a podrobnější informace najdete zde.